fredag 1 juli 2011

Gårdagen

God morgon!!

För det första har jag fått en förfrågan om jag kan lägga upp några bilder från Lexington Fashion Show i onsdags och de kommer här... Berättar mer om min härliga och intensiva gårdag längre ner i inlägget...


Min gamla kompis Carl Brolin var en av modellerna...



Martina Bonnier var så klart på plats för att spana in den nya
kollektionen från Lexington

Efter modevisningen var det mat och mingel i solen


I går hade jag förmånen att slippa sitta inne på redaktionen. Jag var nämligen ute och bevakade MPC Stjärngolfen, som i år hölls på Bro Hof Slott. MPC Stjärngolf är en företagsgolf där man har tillsatt en känd profil i varje lag. Mats Sundin var en av dessa och jag lyckades få mig en pratstund med honom... Kris: Han hälsar till dig :)

Jag och Stefan fick en golfbil att åka runt i för att kunna ta roliga bilder ute på banan. När Stefan hade sladdat runt kors och tvärs i gräset ett par timmar var min gräsallergi näst intill outhärdlig! Så vid lunchtid vände vi tillbaka in till stan och lunchade på Texas Burger innan det var dags för nästa uppdrag. Hade intervjuer inbokade för S i stan och Stefan följde med som fotograf. Gick kanon! 

Avslutade dagen med att dra med mig Mia på MPC-golfens prisutdelning och bankett på Operaterassen. Hade en jättetrevlig kväll men eftersom jag var helt död efter dagen och skulle upp och jobba även idag så blev det en tidig kväll för mig. Det sista jag hörde från Mia innan jag hoppade in i min taxi var något om en Sturemiddag och Hell´s kitchen ;)Om man skulle ta och slå henne en signal för lite skvaller...

Mr Paparazzi hade med de feta objektiven!

Note to self: SOLSKYDDSFAKTOR!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar