fredag 1 juli 2011

Lunch med Kamilla

Några timmar kvar på den här arbetsveckan. S-redaktionen slutar en timma tidigare på sommaren och eftersom jag jobbat över varje dag den här veckan så tänker jag gå prick när jag får.

Har skrivit ut två av gårdagens intervjuer på förmiddagen och ska snart sätta tänderna i den sista – som naturligtvis ska lång och matig med mycket bakgrundshistorik... Inte alls sugen! Fick mersmak av solen efter min lunch med Kamilla. Som vanligt var det alldeles för länge sedan vi träffades och det babblades på ordentligt under lunchen på mitt favvosushihak :)

Ikväll väntar inflyttningsfest hos Antons kompisar Karl och Annika, som bytte Östermalm mot Kungsholmen nyligen. Har dessutom lyckats locka med Anton att sova över hos mig i Traneberg i natt. Måste fixa i ordning inför att mamma och Jerry kommer upp och ska låna lägenheten i morgon.

Ha en härlig fredag!

Fina Kamilla med sin fina cykel!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar