måndag 4 juli 2011

Resa!

Nä jag har inte bokat resa – men jag har fått resa på hjärnan!! Har matat Anton med olika förslag på resemål hela helgen. Allt från Rom, Barcelona och Mallorca i sommar till Thailand, Miami och Bora Bora i vinter... Jag har cravings!

Sista veckan innan semestern nu :) Blir nog lite lugnare den här veckan eftersom jag inte har några vimmeljobb åt Expressen inbokade. Härligt att ha ett privatliv på kvällarna ibland också även om jag älskar mitt jobb. Ikväll ska jahg umgås med mamma och Jerry eftersom de åker hem imorgon. Imorgon ska Anton och jag gå på Allsång på Skansen (Daniel ska uppträda). Och på torsdag firar jag semester med tjejmiddag på East! Dricka vin på onsdag någon? :)

Om man skulle ta och byta jobb? Kanske plocka lite kokosnötter i Florida...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar