torsdag 29 september 2011

Blåst på godis

Hello!!

Sitter och jobbar med att lämna jobb från kvällens vimmel i samband med premiären av Lena Philipssons nya show "Min drömshow". Kan redan bocka av jobbet till morgondagens Expressen så nu unnar jag mig en bloggpaus innan jag går på lämningen till Extra...

Hade så gärna velat se showen och jag hade både biljett och tid. Vad händer då?! JO min mage började skrika ANNA ÅK HEEEEEEM! i form av kraftiga smärtor. Det är en envis jävla magsjulka som tydligen vägrar att ge med sig!

Irriterad och trött som jag var kände jag att lite godis  skulle pigga upp nu... Men vad händer då? Jo kassan på Pressbyrån i Alvik har gått sönder så att kassörskan inte kan ta betalt för min pistagechoklad och turkiska peppar.... På riktigt! Jag fick inte köpa mitt godis...

Så nu sitter jag här och äter tre veckor gammal fruxo som jag fick i en goodiebag på ett vimmel. Det finns en anledning till att jag låtit bli asken om man säger så... Men i brist på annat duger det fint... åh så det duger!

Hoppas ni känner er lite mer tillfreds med er kväll än jag gör just nu! Kraaaaam!

Jag och min kollega Johan Augustin på Tidningen S
tog en vimmelpaus för att posera lite själva för min fotograf :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar