fredag 16 september 2011

Min fredagskväll

Väskan är packad och jag varvar ner efter en satans hektisk dag! Matat ut artiklar och fixat här hemma. Träffade upp Emelie en sväng på Anglais och tittade förbi Johan Petrés invigning av Comedy Live Central på Pure. Älskar stand up och att få skratta. Jacob Öqvist och gänget kan få mig på riktigt gott humör :)

Nu blir det fredagsmys med en balja vaniljte och lite snask. Myser runt i mina fina raggsockor från Svensk, som jag fick av lillasyster och kris i födelsedagspresent förra året.

Imorgon bär de av till solen och som vanligt har jag packat alldeles för tungt. Hur jag ska få plats med fin keramik och andra roliga shopping-fynd blir en senare fråga... Transfer till hotellet är bokat och imorgon vid den här tiden sitter jag och Jenny på stora torget i Marrakech och sippar på varsin drink!

Hörs när jag kommer hem igen! 
Puss och kram!

Full väska!
Nu är det "tända ljus"-säsong

blogg, te och godis = fredagsmys!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar