onsdag 14 september 2011

I´m back!

Hej igen!

Eftersom jag i början av sommaren lovade att blåsa liv i bloggen igen till hösten så – här är jag!

Sommaren har varit intressant och konstig – både sorglig och rolig OCH spännande...
Körde en mindre Sverigeturné under tre veckor: Jönköping – Båstad – Jönköping – Borgholm – Jönköping – Varberg – Jönköping – Stockholm. Ja mycket Jönne för min del och jag har hunnit med att träffa familj, släkt och vänner mycket! Nybliven singel och socialt törstig som jag var blev det en hel del festande och jag var duktigt vinmarinerad när jag kom tillbaka till Stockholm sista juli.

Och festhumöret har varit på topp sedan dess! Har försett Stockholms nattklubbar med dancemoves så det räcker och blir över den senaste tiden! Nu när hösten är här med besked ser jag fram emot att komma in i rutiner, mysa hemma, träna och planera för framtiden...

Men först Marrakech!

Jag och min bästa Jönköpings-Posten-kompis Jenny ska ha en härlig vecka med sol, shopping, mysiga middagar och spa-behandlingar! Just nu visar yr-statusen där på 30 grader och strålande sol när vi landar på lördag – avundsjuk?!

Men innan dess är det jobb som hägrar. Veckan har varit lugn hittills och jag har haft tid att träna, fixa inför resan och göra fint hemma. I morgon ska jag intervjua Malin Åkerman, som är i Sverige för Oriflames lansering av sin nya sminkkollektion. Ska bevaka lanseringsfesten på kvällen också...

Ikväll ska jag på lägenhetsvisning och jag är riktigt nervös. Utan att ens ha sett den IRL så har jag en känsla av att jag kommer bli kär... Håll tummarna för att den inte springer iväg!

Puss och kram =)

Nu kör vi :)

1 kommentar: