torsdag 29 september 2011

Lena ikväll

Hej hej!

Jobbar men med ena ögat på Efter tio med Malou där Bingo Rimér, Agnes Nicole Winther och Thomas Bodström är gäster – vilken mix haha. Vaknade av mig själv vid halv nio i morse och gick raka vägen ut på promenad. Älskar mina morgonpromenader som ger energi hela dagen! Har redan hunnit lämna in gårdagens vimmel till Extra, telefonintervjua en cool blondin och mailat en av mina redaktörer om två nya artikelförslag som jag hoppas få igenom. En bra morgon helt enkelt :)

Ikväll ska jag jobba för Expressen Extra och nyheterna på premiären av Lena Philipssons nya show på Cirkus. Hon firar 25 år som artist med "Min drömshow". Hoppas att jag hinner se showen också och att hon kör lite gamla nummer från tiden som "Agent 006". Hade den showen inspelad när jag var liten och kunde varenda danssteg utantill :)

Ha en bra dag alla ni!


Det är sååå vackert ute just nu!
Note to self: Njuuuuuuuut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar