onsdag 28 september 2011

Jag/Gaga

I Marrakech drog vi (två blondiner) naturligtvis blickarna till oss. Jenny kom ganska lindrigt undan, med undantag för ett stadigt nyp i rumpan av en tonårskille som susade förbi på moped :)

Jag däremot lyckades uppröra ganska stora känslor! Jenny hade väldigt rolig över hur jag ena stunden kunde vara så älskad och i nästa stund så hatad. Kärleksförklaringar varvades med konvesationer av den här typen:

Mannen på marknaden: Come look, not buy, just look!!

Jag: No I don´t want to

Mannen på på marknaden: Where are you from?!

Jag: Goodbye!

Mannen på markanden: I don´t like you!

Jag: Ok...

Mannen på markanden: I dislike you!!

Jag: Ok...

Mannen på marknaden: I HATE YOU!!!

Jag och Jenny: hahahahahahahaha!

Fick också många kommentarer om hur vitt jag var (Very white skin, oh so very white skin!) och en amerikansk man i hissen på det sista hotellet drog det hela ett steg längre – Man you´re white! You´re almost an albino!!

Kan tillägga att detta var efter att jag hade legat och pressat vid poolen i två dagar :)

Men roligast av allt var hur många gånger jag fick "Lady Gaga" ropat efter mig! De kanske har rätt de där marockanerna... Likt?!



1 kommentar: