torsdag 15 september 2011

God morgon

Klockan är efter lunch men jag har i princip hunnit vaka och äta frukost. Har betalat massa räkningar och mailat med arrangörerna till kvällens evenemang. Har mailat massa frågor till Malin i förväg som jag hade hoppts få svar på för att kunna ha som utgångspunkt men nu visar det sig att hon kommer att svara på dem på plats. Jag har 20 minuter på mig att få ihop tre olika intervjuer – håll tummarna! Är lite nervös!

Surfade runt på lite bloggar och hittade den här bilden på mig och Anna från NK:s pressresa i Göteborg. Vi var där för två veckor sedan och bodde på Avalon. Supertrevlig resa med mingel, modevisning och fest! Behöver jag tillägga att mamma Anna och jag sov som prinsessor den natten i de härliga hotellsängarna! Tyvärr alldeles för få timmar men det gav mig mersmak på hotellivet :) Tur att lördag är snart! Längtar så!

Ha en härlig dag så hörs vi snart igen!


Kvällen inleddes med mingel på Avalons takterass
Lånade bilderna från Salvans blogg på Stureplan.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar