fredag 23 september 2011

Sista kvällen i Marrakech!

Hej!

Bloggar från mobilen och rättstavningsprogrammet och jag är inte riktigt kompisar så konstiga ord=inte mitt fel!

Tänkte bara höra av mig och lämna kort lägesrapport från Marocko :) Vi har haft det superbra!! Första tre nätterna bodde vi på en Rihad nära Medinan... Dessa dagar passade vi på att shoppa och ta del av galenskaperna på Jema El Fna. Har sett kokta gethuvuden, ormtjusare, apor i balettkjolar och bråkat med påstridiga försäljare... Har fått "Lady Gaga" ropat efter mig flera gånger haha...

De sista fyra nätterna valde vi att lyxa till det lite mer och bo 5-stjärnigt på La Meridien N'Fis... Underbart hotell med stort poolpmråde och flera restauranger... Första dagen här träffade vi två svenska tjejer, som vi var ute och festade med hela natten i tisdags. Längesedan jag dansade så mycket och att vi var blonda svenskor bidrog till att vi blev påtvingade skumpabord på vip-hyllan ;) Tackar!!!

Men... Glad i hatten som jag var så råkade jag stoppa en av isbitarna från vi kylaren i munnen... Det har jag fått lida för sedan dess :( Onsdagen och halva torsdagen kände jag mig ändå helt ok men i natt och i dag har jag önskat livet ur mig själv ett par gånger... Aldrig upplevt så kraftiga magsmärtor i hela mitt liv!!!

Håll nu tummarna för att det blir bättre tills imorgon när vi ska sitta på ett flygplan i 5
timmar... Fortsättning följer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar