måndag 26 september 2011

Tänkt om!

Hej hej!

Här hemma försöker jag tända flitens lampa men det känns som om jag jobbar i motvind. Sedan jag kom tillbaka från semestern i somras har jag känt mig lite splittrad i det mesta – både privat och på jobbet. Kan liksom inte riktigt få ro till att fokusera på det jag ska... Slutet av sommaren har varit minst sagt rörig men nu börjar vissa saker ordna upp sig. Fortfarande så måste jag ta mig själv i kragen när det gäller jobbet och ta mer seriöst på min arbetssituation. Frilans är en enorm frihet och jag har aldrig tidigare haft problem med att kombinera den med ansvar. Men när jag tittar tillbaka på de senaste månaderna känner jag inte igen mig själv...

Fick en del tid till att tänka i Marrakech och kom fram till att nu är det färdiglekt. Nu vill jag fokusera på att köpa den där jävla lägenheten som jag suktat efter så länge! Från och med nu så är söndagarna vigda åt visningar! Jag måste få mer rutiner i jobbet och framför allt så måste jag få lite struktur!

Känns skönt att vara tillbaka mentalt! Nu kan jag knappt vänta på att få omsätta tanke i praktik!

Så här känner jag mig nu!
Bild: Karina Ljungdahl, för ett träningsjobb i SOLO som vi gjorde för en månad sendan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar