fredag 16 september 2011

Kicka igång dagen!

Sov till 9 i morse och har precis kommit hem efter en timmas powerwalk runt Alvik. Solen skiner från klarblå himmel och det är riktigt krispig höstluft! Vet att jag tjatar om mina underbara promenader men det är verkligen en riktig energikick för mig att börja dagen så här. Och tror ni att det är gott med frukost efteråt?!!!!

Jag gillar att träna på morgonen men att gå till gymmet blir ofta för krångligt och tar alldeles för lång tid. Ta sig dit, träna, duscha och byta om. En morgonpromenad där man bor är perfekt och det är delvis därför jag har krav på grönområden i närheten när jag kollar på ny lägenhet!

Musik är också a och o för mina powerwalks. Innan lyssnade jag mycket på the Voice och 107,5 när jag gick men nu har jag tankat hem powermusik som jag har roliga minnen till, typ Avicii, Swedish House Mafia, Nadia Ali, Rebecca och Fiona och Sak Noels Loca People.

Rekommenderar verkligen alla att släpa arslet ur sängen en halvtimma tidigare för morgonpromenad till bra musik!

Nu måste jag sätta igång och jobba! Kram på er!

Så här snygg är jag när jag morgonpromenerar...

Galet vacker morgon här i Alvik!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar