måndag 26 september 2011

Pannkaksfest

Äter lunch framför datorn på kontoret idag ;) Är skitnöjd med att jag tog mig för att steka pannkakor och de blev såå mumma! Åt marockanska och amerikanska pannkakor till frukost i Marrakech och det fick mig att längta efter svenska! Våra är bäst!

Suttit framför datorn sedan förra inlägget med undantag för några vändor i tvättstugan. Fått massor gjort - sålt in en artikel som jag ska skriva senare och laddat upp med jobb för nästa vecka också :) Lika bra att köra en rivstart så man kommer igång. 

Däremot så hoppar jag nog galapremiären av "Enkel resa till Antibes" ikväll eftersom jag fortfarande inte riktigt känner mig helt 100... Ska ändå på massa annat roligt i veckan – invigning av Palatset på onsdag, premiären av Lena Philipssons nya show på torsdag och premiären av Carola på Tyrol på fredag... Har dessutom en rolig omslagsplåtning för Expressen GI&hälsa på torsdag dag... Jobblusten knackade på dörren och jag välkomnade med öppen famn ;)

Kram!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar