onsdag 28 september 2011

Bra dag!

God kväll :)

Dricker te, äter mackor och bloggar...

Kom hem från invigningen av Palatset på Riddarholmen för en liten stund sedan. Palatset är ett slags upplevelse hus för barn och invigningen var pampig i närvaro av kronprinsessan Victoria, som klippte bandet. Jobbet gick bra och jag fick mig en liten intervju med ett folkkär programledare och författare... Hoppas någon är intresserad av knäcket – blir till att maila runt imorgon!

Tidigare idag var jag och åt lunch med min kompis Seidie på Baresso. Stans godaste lasagne gjord på kalkonfärs! Plockade upp SOLO också där jag har med ett tre sidor långt träningsreportage med mig själv som modell. Jobbet gjorde jag och min fotografkompis Karina Ljungdahl sista dagen innan jag gick på semester i juli. Kul att resultatet blev så bra! Köp tidningen och bedöm själv :)

Ha nu en mysig kväll! Kram

Den lilla vinterjackan har åkt på!
Men den stora får vänta några veckor :)

Och de små vinterpistolerna sitter på fötterna...
...men de stora får vänta några veckor...

Baressos kalkonlasagne – rekommenderas varmt!

Det smattrade om fotograferna när Vickan gick på scen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar