torsdag 15 september 2011

Tack för idag slut för idag

Så var den här dagen över och jag har fått så mycket gjort. Känns som om tio kilo har lättat från mina axlar – intervjun med Malin Åkerman gick vägen!!! Har precis lämnat in vimmeljobbet till Expressen och skrivit klart skönhetsjobbet med Malin till SOLO. Imorgon fixar jag artiklarna till Expressen Söndag och Extra...

Ska snart sova men först måste jag varva ner med lite tända ljus, te och godis :) Tänker ta sovmorgon imorgon (som vanligt haha) Varför gå upp i ottan när man inte behöver. Hösten med mörkret och kylan påverkar mig verkligen! Humöret är konstigt nog fortfarande på topp (nja, för det mesta) men min kropp är mycket tröttare och jag sover lätt mer än nio timmar per natt!


Imorgon är sista dagen innan den här lilla sparven flyger iväg till varmare breddgrader! Har hört delade åsikter om Marrakech men jag tänker slå dövörat till och bilda mig en egen uppfattning! 31 grader och strålande sol och 5-stjärnigt spa-hotell... Hur illa kan det vara?! 

Sov gott och dröm sött!


Vattengympa på Sturebadet men snart
hänger jag vid poolkanten i Marrakech!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar