tisdag 24 maj 2011

Bilder från The Reef

Ledsen för sen uppdatering! The Reef var uppenbarligen intressant för igår slog jag rekord i unika besökare här på bloggen :)

Men lika superkul som jag hade på resan, lika trött var jag igår. Sovit 11 timmar i natt (!!!) och nu är jag precis hemkommen från min "morgon"promenad. Det blev nämligen en hel del onyttigheter och stillasittande så kroppen skrek efter att få aktiveras.... Ska sitta still i ytterligare tre timmar snart på Preston Hair. Ska bli av med mina fula kluvna toppar OCH bli blond!

Här kommer i alla fall lite fler bilder från The Reef. De flesta är lånade av min vän Karina Ljungdahl som fotar för finest.se. Jag, Anton, Karina, hennes kompis Sol, min fotograf Stefan och hans kompis Peter hade hur kul som helst ihop på resan och vi hade knappt kommit på tåget till Göteborg i söndags morse förrän vi satt och fnittrade som tonåringar :)

Jag och Anton på färjan över till Fredrikshavn och The Reef. Det var riktigt
hårt hav så vi tvingades sitta och titta mot horisonten för att inte spy!

Finest-Karina och min fotograf Stefan

Det var fria drinkar och mat mat mat under hela resan!
Jag förälskade mig i sötpotatischipsen – faktiskt ;)

Så här ser det karibiska badparadiset ut. Extra kul när
de sätter igång det tropiska ovädret!

Barnen (läs Anton, Karina, Stefan, Sol och Peter) plaskade runt och åkte
bland annat den stora rutschkanan – medans vissa andra var var
tvungna att jobba...

Partygänget: Stefan, karina, Sol och Peter

Kvällens snyggaste brudar :)

Det bjöds på underhållning i form av dans, men Let´s dance-jurymedlemmarna
Anne Wilson och dermot Clemenger, som var med på resan, var INTE imponerade.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar