tisdag 3 maj 2011

God morgon alla ni!

Sovit gott? Här hemma har det snarkats i nästan nio timmar – underbart! Precis ätit frukost och ska ta tag i dagens sysslor. Tvätt, städ och att skriva ihop en artikel till GI&hälsa står på schemat. Tänkte försöka klara av det så att jag ändå har några timmar i eftermiddag att kolla kläder på stan.

Har på känn nu att mitt shoppingsug är tillbaka efter flera månaders frånvaro. Kopplingen jag gör är att jag nu har fått första kvittot på att frilans faktiskt funkar. Lite roligare att spendera pengar om man vet att det kommer in också!

Ska njuta av mina fria dagar den här veckan för på fredag börjar mina två vikarieveckor på tidningen S. Ska bli kul att komma ut och jobba på redaktion lite även om alla vimmel ger mig den sociala biten. Galet många inbjudningar redan och de fortsätter att trilla in. Bara den här veckan har jag fått i uppdrag att göra tre vimmel åt Extpessen och så ska jag på ett privat också.

Vi börjar med Lars Wallins fest för sin nya utställning Fashion Stories på Waldemars Udde imorgon. Roligast blir Vårkalaset på Gröna Lund på lördag! Har fått fria åkband hela dagen och ALLA ska med :)

Titta förresten vilka fina blommor jag fick av Anton i fredags.

Lägg till bildtext

1 kommentar:

  1. http://www.hemnet.se/bostad/bostadsratt-1rum-sodermalm-maria-stockholms-kommun-bastugatan-27,-1tr-1691440

    Mycket fin lite etta!

    SvaraRadera