onsdag 4 maj 2011

Nya kläder!

Hej hej!

Måste börja med att fråga... Är det bara jag som fryser som en hund? Ända in i märgen... Har precis tvingat mig upp ur ett skållhett bad lagom till mina fingrar började skifta från russin till torkade russin. Snälla låt Aftonbladet ha rätt för en gångs skull och ge mig värme i helgen!

Idag har Anna, jag och Stella varit på utflykt i Barkaby. Hittade jättemycket fint och är så glad för mina nyinköpta kläder. Har pumpat igång shoppingådran med besked :)

Det blev en liten tripp till Ikea också. Anna var på jakt efter en barnstol till Stella och jag hade order från Anton om att plocka upp vita och mörkbruna trägaljar. Annars var det mest köttbullarna som lockade mig ;)   Galet hur gott det är med brosk, fläsk, mjöl och kemikalier – för endast 16 kronor :)

Nu ska jag snart måla på ansiktet och svida om för Lars Wallin-festen på prins Eugens Waldemars Udde. Jobbar med min favvofotograf Stefan och ser fram emot en riktigt trevlig kväll. Lars Wallin firar 20 år som designer med en utställning på Waldemars Udde och i dag är det invigningsfest – kommer vara många fina klänningar där! Undra om jag släpps in i onepiece i ylle? Inte för att jag äger någon (än) men vill klä mig varmt varmt varmt!

Nu ska jag gå och göra en solhälsning!

Köttbulleladdade brudar!

Med några extra potatisar ;)

Stella fick en "liten" boll

Varma tröjor från Filippa K.
Var tvungen att köpa samma modell i två olika färger.

Jeanshorts från Acne

Acne– jeans, modell Hex i tvättet So fresh

Somrigt linne från Filippa K och ny
favoritskjorta från Acne.

Och sist men inte minst – håll ut!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar