tisdag 17 maj 2011

Lååång dag!

Helt slut! Lämnade redaktionen sist av alla i dag – strax efter 19.30. Satt kvar med en krånglig artikel och efter det passade jag på att göra klart lite frilansjobb som låg och släpade. Inser att det blir lite väl mycket att sitta flera hela dagar i rad på en tidning och samtidigt ta på mig uppdrag från andra tidningar. Men det är ju så kul och jag älskar att få variationen!

Är extremt glad och tacksam för att mitt frilans fick en så bra start! Just nu känns det som jag har balans i att få jobb utlagda på mig och att själv komma med idéer.  Den här veckan har jag dessutom fått ännu en uppdragsgivare – chefredaktören för tidningen Solo hörde av sig med ett roligt jobb. Hon hade fått mig rekommenderad och naturligtvis hoppade jag på tåget!

Och som grädde på moset en kväll som denna var det ren lycka att komma hem trött och hungrig för att hitta ett paket daimglass i frysen, som Anton glömt bort att han köpte förra veckan för att överraska sin glasstokiga flickvän! Vissa stunder är livet extra bra!

Kram och god natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar