fredag 20 maj 2011

Fredag med fix

Inte knark alltså! Men har fått en hel del gjort idag!

Började med ett lättare träningspass på gymet. Underbart att vara igång igen även om jag gick dit mest för ångbastun :) Kom hem, åt frukost och kollade mailen. Blev så klart sittande vid datorn i några timmar med allt möjligt – jobbmail, facebook, hemnet och Expressen är standard varje dag!

Nu har jag kommit hem till Traneberg och väntar på att mamma ska komma. Hon har varit i Stockholm sedan i går på kurs, men valde att bo på hotell tillsammans med sina kollegor första natten. Förstår henne – älskar att bo på hotell!

Har fixat och donat här hemma. Köpte en klädställning på Ikea när vi var där i lördags som jag nu har satt ihop helt själv – utan tårar, raseriutbrott, könsord eller svordomar! Fort gick det också! Har alldeles för lite klädförvaring här hemma och gillar inte att trycka ihop grejerna. Kläderna blir rynkiga och man vet inte vad man har. Så nu dekorerar några av mina klänningar och några jackor vardagsrummet haha. Fin accessoar :) Det sjuka är att jag inte tycker att jag har några som helst kläder... Hur kan jag då fylla fyra garderober och en klädställning här hemma och dessutom smockfylla en hos Anton? Walk in closet på önskelistan tack! En stor!

Imorgon ska jag och mamma gå på stan och målet med min shoppingen är en ny bikini. Har hittat en jättefin från Cavin Klein som jag nog ska slå till på!

Ha en mysig fredagskväll. Ut i solen :) Kram!!

Är det pretto att lägga upp sådana här bilder haha?
Skit samma – så fint när tulpanerna blommar i Humlan!

Voilà!

Finn ett fel...
Jo faktiskt var ALLA skruvar och delar med i paketet!
Tack för det Ikea :)

En bra kvinna reder sig själv!!!

1 kommentar:

  1. Anna jag är MYCKET imponerad av att du har monterat denna ställning helt själv. Bra gjort!
    Hoppas du och din mor har en bra helg.
    Kram

    SvaraRadera