torsdag 19 maj 2011

Kontraster

Vid det här laget har nog de flesta förstått att det jag älskar med frilans är variationen. Men det är inte bara arbetsuppgifterna som varierar – utan i allra högsta grad också arbetsbelastningen! De två senaste veckorna har varit hektiska med vik på Tidningen S, vimmel för Expressen...

Nästa vecka blir det lugnare även om jag tack och lov har både vimmeluppdrag och två andra jobb att sätta tänderna i. Men jag ska unna mig att ta hand om mig själv också – längtar efter långa morgonpromenader, klipp och sling på Preston hair, thaimassage och kvalitetstid med mina vänner!

Men först – avsluta sista vikdagen på S för den här gången och vimmel på Café Opera för Expressen ikväll!

Igår tog jag 15 minuters lunch för at
springa ner och köpa en macka –
som jag åt framför datorn!
Idag åt jag sushi i lugn och ro på restaurang
– med nya Damernas Värld som lunchdejt




 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar