lördag 28 maj 2011

Furuvik

Idag har jag varit i Gävle på jobb. Festfixaren Johan Petré arrangerade en kändisresa till Furuvikparken. Jag, Stefan, Karina och Sol åkte dit i Stefans bil (en gammal polisbil med syrener och megafon – som vi för övrigt hade galet roligt med) och mötte upp alla andra som åkte tåg – Furuvikexpressen.

Riktigt härlig dag trots halvtasktigt väder. Har förälskat mig i djurparkens schimpanser, åkt berg- och dahlbana, skrattat mycket och spånat på nya jobbidéer... Var så trött att jag slocknade i bilen hem.

Kvällen spenderas i Anton soffa! Vi har hämtat mat från kvarteskinesen ( Eastern House på Karlavägen som enligt mig är en av de bästa i stan) och efter ett glas vin och en kort kvällspromenad är det inte mycket med mig längre. Snart ligger jag i sängen – hoppas på att få sova riktigt länge i morgon! Natti natt!

Har massor med fina bilder från dagen men eftersom nätet är så segt får ni se dem imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar