tisdag 31 maj 2011

Min dag

Dagen har varit bra. Plåtning med Sol, intervju över ett glas rosé i solen på Medis och jobb på Grand Hôtel. Stannade kvar och åt fancy middag tillsammans med mina kära presskollegor. Inte varje tisdag man käkar två sorters räkdumplings till förrätt, vårlamm med primörer till varmrätt och citroncheesecake och vit choklad-bavrois till dessert :) Mätt och glad OCH sömning!

Imorgon har jag bokat in promenad och lunch med Susanne innan jag, Stefan och Karina åker till Steninge Slott och bevakar tidningen Connoisseurs Motordag. Hoppas på att hinna tillbaka till stan innan Jkpg-gänget avrundar sin after work! East sa vi va? ;) Natti natt!

I studion under plåtningen – Sol och mini-me

Världens snabbaste fotograf – plåtningen tog knappt en halvtimma

Gillar mitt jobb!




Delar av den tjusiga buffén på
Grand Hôtel

Åååååå delar av dessertbordet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar