torsdag 2 juni 2011

Onsdagen

Idag är det segt! Vi vaknade tidigt (som vanligt dagen efter) men låg och drog oss länge. Jag och Anton var ute på var sitt håll igår och då måste man så klart skvallra om allt som har hänt! Inte jättefint väder idag men trots det plockade vi upp frukost från Subway som vi åt på Kungliga Motorbåtklubben. Där satt vi i lä på deras terass och gottade oss en stund. Nu blir det film!

Igår var jag först ute på powerwalk med Susanne och hennes hund Kasper, som vi rundade av med lunch på Strandbryggan. Efteråt åkte jag, Stefan och Karina på jobb till Steninge Slott, utanför Märsta, där miljonärsmagasinet Connoisseur hade sin motordag. Riktigt trevlig tillställning utomhus i solen (ja jag brände mig och idag är jag lila på bröstet)

Gårdagskvällen blev dimmig. Efter jobbet på Steninge Slott droppade Stefan av mig i Humlan där Jkpg-tjejerna satt och drack rosé på en filt. Lite nyktrare än alla andra joinade jag dem en stund över en sallad från Vapiano, innan jag gled hem och bytte om för kvällen. Jag, Mia S och Tessan blev det till slut som träffade upp Stefan och hans kompis Peter på Spymlan. Här hängde vi hela kvällen och det kom massa roligt folk. Mycket rosé blev det och vi hade skitkul! Men var rätt vinglig när jag ramlade hem strax efter 2-tiden.

Strandbryggan




Connoisseurs Motordag

Spymlan



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar