torsdag 16 juni 2011

Butiksinvigning och karaoke

Hej hej!

Äter frukost och passar på att blogga. Känns som jag äter frukost i varenda blogginlägg haha, men det har blivit lite av en rutin med mina bloggfrukostar.

Igår hann jag med en hel del. Åt sen lunch på Vapiano med min kompis Beroline – en av de coolaste tjejerna jag känner. Hon kör sitt eget race och låter inte jobbiga människor eller onödiga saker stå ivägen. Hon har alltid massa bra råd till mig och jag suger in som en svamp!

Efter lunchen mötte jag upp min dokusåpasötnos under svampen. Vi mötte upp Stefan i humlan och plåtade innan jag följde dokukillen till tåget samtidigt som jag intervjuade honom. Ibland får man ta till vara på varenda minut :) Ska snart sätta mig och skriva intervjun, som jag har i princip endast i mitt eget huvud – puh!

Vidare till nästa jobb – invigningen av Nespressos nya butik på Kungsgatan. Stod och pratade Thailand länge med Börje Salming och hans fru Pia. De har köpt en villa där och jag blir så sugen på att flytta till värmen!
Det var mycket folk på invigningen och kvällens höjdpunkt var när den hemliga gästen Oscar Linnros gick på scen med sina hits. Han är grymt bra live!

Next! När vi var färdigjobbade drog Stefan med mig och Karina till Gröne Jägaren på karaokekväll, där vi mötte upp Peter och några andra. Där rök min Gröne Jägaren-oskuld  :) Killarna drack öl men efter de senaste veckornas vindimma var jag mer sugen på hamburgare och coca cola! Söta Karina sjöng två låtar med vacker stämma och det var nära att jag fick tårar i ögonen när hon avslutade med en Alicia Keys-ballad (som jag inte kommer ihåg vad den heter tyvärr).

Var hemma strax efter midnatt och stupade i säng efter en lång och rolig dag...

Lite bilder från gårdagen

Modellen Caroline Johansson hade på sig en body av Nespresso-kapslar –
skapad av designern Bea Szenfeld.

Aftonbladets Sanna Eriksson och jag. I medievärlden är vi konkurrenter och vänner :)

Karina on stage på Gröne Jägaren!

Har fått en ny riktigt härlig vän!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar