måndag 20 juni 2011

Ny vecka

Vill börja med att ge lite ris till vädret! Hur kul är det här då? På fredag är det midsommarafton och vi som ska ut och segla...

Igår regnade det hela bussresan från Jönnet till Stockholm. Åkte upp redan vid lunchtid eftersom jag hade fixat fribiljetter till jazzfestivalen på Skansen. Ville så gärna se Angie Stone som spelade igår kväll – men vi skippade kalaset eftersom jag kom ihåg förra året då jag höll på att förfrysa fingrarna när jag stod i ösregnet och hoppade till Missy Elliott. Det blev dubbeldejt på Vapiano och bio – baksmällan 2 istället. Vilken sjuk film haha, lika bra som den första. Älskar apan!!!

Idag tänkte jag få tummen ur och skriva ihop Solo-artikeln. Gjorde många tappra försök på bussen upp igår men då ingressen tog ungefär två timmar att få till la jag ner verksamheten... Har tappat min inspiration – börjar trappa ner för semester även att jag ska vika två veckor på S efter midsommar.

Ikväll är det roliga vimmeljobb på G. Invigning av de kungliga klubbarnas klubbhus Villa Godthem, i närvaro av knugen... Ska förmodligen jobba åt både Expressen Extra och nyheterna. Lär få definitivt svar några timmar innan – planering och kvällstidning rimmar nämligen mycket dåligt!
Gick förbi Godthem i dag på förmiddagen under min powerwalk och ägaren Melker Andersson konkade utemöbler för glatta livet. Tydligen inte bara i kvällstidningsvärlden som man gillar att vara ute i sista minuten ;) Heja heja! Ikväll får vi se resultatet...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar