måndag 13 juni 2011

Min måndag

God kväll...

Precis hemkommen från galapremiären av Kronjuvelerna. Jag och Stefan stannade kvar på Rigoletto och såg filmen – som var en besvikelse. Bra skådisar så klart men många detaljmissar och långtråkig story. Men bättre blev det – efter filmen åkte vi en sväng till efterfesten på Café Opera i hopp om att hitta operakällarens köttbullar med potatismos på buffén. Jackpott! Jag var superhungrig och åt köttbullar så det sprutade ur öronen haha.

Dagen i övrigt har varit riktigt lyxig. Vaknade och tog en promenad till Maydis hudvård på Nybrogatan. Hade tid för pedikyr så nu har jag riktigt fina sommarfötter med röda tånaglar. Ont som satan gjorde det men det var det värt! Tyvärr glömmer man bort att ta hand om sina fossingar men nu ska jag försöka hålla dem fina hela sommaren!

Nä nu är det hopp i säng. Ska träffa Stefan och frukostfika på Mocco i morgon – och skriva ut kvällens vimmeljobb till Extra. Mycket roligare att sitta ihop och jobba! Sov gott allihopa!

Efter att hon hade fixat och trixat med naglarna
fick jag stoppa fötterna i påsar med fotbad.
Efter det var det dags att göra nagelbanden fina – aj!

Den här kvinnan har INTE mitt drömjobb!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar