tisdag 21 juni 2011

Rea-sugen

God morgon. Var uppe med tuppen i morse. Använde Anton som draplåster för att ta mig ut på morgonpromenad på Djurgården. Det är en rutin jag älskar! Att vakna strax innan halv 9 och bara dra på mig träningskläderna. Min runda tar nästa 1,5 halv timma att gå i bra tepo och gissa om frukosten smakar bättre med frisk luft och nästan en mil i benen. En sådan start på dagen ger massa energi och jag blir inte rastlös av att sitta still och jobba framför datorn.

Igår fick jag så mycket gjort att jag tänker unna mig lite ledighet idag :) Har gått förbi 50%-skyltarna på Zara alldeles för många gånger utan att ha tiden att gå in. Vill hinna med en sväng förbi Gina, H&M och Top Shop också... Ska bara sno ihop gårdagens vimmeljobb till Extra – först tjäna pengar, sen bränna pengar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar