onsdag 15 juni 2011

Ny dag, nya möjligheter

God morgon!

Powerwalk check och har precis ätit frukost. Fick nyss ett samtal av Stefan att det är han och jag som jobbar på invigningen av Nespressos nya flaggskeppsbutik ikväll :) När jag får vimmel utlagt på mig är det mitt ansvar att boka fotograf via Expressens bildredaktörer. De bestämmer i sin tur vem som ska göra jobbet men eftersom Stefan och jag är ett bra team så får vi oftast jobba ihop. Det är viktigt att man klickar med sin fotograf eftersom man jobbar så nära.

Men innan invigningen har vi annat jobb för oss. Vi ska göra en "action-inervju" för Solo med en dokusåpa-sötnos :) Eftersom jag inte kollade på den dokusåpan under våren så har jag nu lite research att göra. Vem låg han med? osv haha. Ibland ifrågasätter man vad man håller på med :) Men sticker inte under stol med att jag har världens roligaste jobb!

Ha nu en lika härlig dag som jag tänker ha! Puss på er!

Frukost på Catalina Hotel, Miami Beach –
en av de bästa dagarna i mitt liv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar