torsdag 23 juni 2011

Laddar för midsommarfirande

God morgon!

Antar att ni kände precis som jag i morse när regnet öste ner... Då vill jag bara påminna om att jag ska ut och segla idag! Tack och lov har jag jorden mest positiva pojkvän som är bra på att hålla stämningen uppe ( och som nyligen statusuppdaterade "Mysväder!" på facebook?!?) Mer "skitväder!!!" kanske?!

Tänkte ta en bloggpaus över midsommar eftersom ni ändå lär ha andra saker för er än att läsa om mitt liv :) Men lovar att ta massa bilder från mitt äventyr. I natt ska vi lägga till vid någon hamn i närheten av Grinda. Imorgon på morgonen seglar vi vidare till Grina för att få en bra plats i hamnen. Här ska vi fira midsommar med sillunch på båten och middag på Framfickan. På lördagen drar vi förmodligen vidare till Sandhamn – beroende på vädret.

Nä nu ska jag lägga en ansiktsmask, packa och putsa upp mina Hunter, som har stått och svettats i Antons källare hella vintern och våren. Använt dem två gånger sedan jag fick dem på min födelsedag i september men i helgen lär de komma väl till pass!

Ha en härlig midsommarhelg allihopa! Stor kram 

Behöver putsas!!!

Har köpt nya regnkläder också :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar