söndag 12 juni 2011

Lördagskvällen

God morgon! Vaknade sent i dag och har precis fått i mig lite välbehövlig frukost. Ska sätta igång med jobb snart men måste så klart dela med mig av gårdagskvällen!

Vi var sju tjejer som samlades hemma hos min kompis Susanne. Hon hade lagat en supergod vegetarisk trerätters – gazpacho med rostat surdegsbröd till förrätt, chevresallad till huvudrätt och rabarberpaj till dessert – supersmarrigt! Vi drack vin, flamsade och peppade för utgång i några timmar innan vi drog till Sturecompagniets nya uteservering the Wall. Gillar det stället! Härlig atmosfär och jättebra musik! Vi dansade och dansade innan vi dansade vidare till Rose – där vi fortsatte att dansa :)
Riktigt bra kväll och idag känns det i fötterna (och huvudet) vill jag lova. Tur att vädret passande nog inte är så bra så att jag kan stanna inne och komma ikapp med lite jobb. Har deadline på mina S-artiklar imorgon och bara hunnit skriva den ena än så länge. Dags att kavla upp ärmarna!

De enda bilderna från gårdagskvällen – smått dimmiga precis som fotografen :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar