måndag 27 juni 2011

Produktiv dag!!!

Äntligen klar med den här dagen!!!

Har hunnit med så mycket – vilket var nödvändigt innan jag börjar mina två vikarieveckor på Tidningen S imorgon.

Skrivit klart intervjun till SOLO som jag gjorde förra veckan, mailat iväg tonvis med jobbmail, fakturerat och betalat räkningar. Har dessutom hunnit powerwalka, tvätta, käka middag i solen på Medis med Mia och Tessan och rea-shoppa! Har köpt fina armband på Zanzlösa Zmycken och body butters på Body Shop.

Nu är det snart läggdags och jag har redan ångest för imorgon när klockan ringer strax innan halv 8. Men det ska bli riktigt kul att ha jobbarkompisar ett tag framöver och jag och min chef pamela har redan styrt upp massa roliga intervjuer jag ska göra. Den här veckan kommer gå fort om man säger så!

Natti natt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar