fredag 3 juni 2011

Parkhäng

Har spenderat min eftermiddag med att hänga runt i solen tillsammans med Stefan och Peter. Vid 14-tiden gav jag nämligen upp tanken på att försöka få något jobb gjort!

Vi började med att spana in Rålis – fullt med folk! Många låg och solade i badkläder och jag fick kritik för att vara för påklädd i mina små jeansshorts :)

Efter en stund fick Stefan bråttom att hämta rosédunken hemma så vi fixade det, plockade upp mat från Vapiano och satte oss i Humlan. Jag som hade lovat mig själv en alkoholfri dag blev påtvingad ett glas rosé, liksom Anton när han kom förbi och joinade.

Hade planerat att sova i Traneberg i natt men eftersom Östermalmsgatan ligger lite närmre Humlan sitter jag nu i Antons soffa. Planen är tidig sänggång och att ladda om för morgondagens bananas! Summerburst med David Guetta på Stadion!!!

Sov gott alla ni! Hoppas att er dag har vart lika härlig som min!

Började med cola – rundade av med vin

Stiliga killar!

Carbonara och ett glas rosé om Stefan får väja!

Anton hade varit ute med sin vattenskoter 

Fångade upp nyckelpigan å fingret och den flög iväg = jag får tur :)

Våra grannar hade mysigt!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar