fredag 3 juni 2011

Rosémarinerad!

God morgon! vaknade för en timma sedan och inte kommit vidare långt med dagen. Måste jobba lite vilket känns som pest och pina när solen strålar från klarblå himmel och jag dessutom är duktigt seg från gårdagen!

ja det blev en liten sväng på stan i går också. Jag och Mia hade egentligen planerat för film och hämtmat men Antons partyhumör smittade av sig :)

Vi laddade upp med en stadig spagetti och köttfärssås, som jag svängd ihop. Efter det gick vi ner till stan där Anton mötte upp sina kompisar för att gå på Sturemiddagen. Jag och Mia träffade upp Stefan på Spymlan där det var klubb och jättebra musik. Känns som Spymlam blir sommarens stammishak. Gillar verkligen det stället! Men ingen komplett partykväll utan East, så vi mellanlandade där över ännu ett glas rosé innan vi rundade av kvällen på Utecompagniet. Var bra rund under tygskorna när Anton plockade upp mig strax innan stängning :)

Idag blir det INGEN alkohol för imorgon smäller det!!! Summerburst med David Guetta på Stadion. Anton har fördrink från 14.00 Välkommen ;)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar