fredag 10 juni 2011

Fredag!

Är på såååå härligt humör idag! Vaknade med dunkande tinningar efter gårdagens trevliga middag på Pontus! Jag Stefan och Karina stannade kvar efter att vi hade gjort vimmel-jobb på deras nyinvigning. God mat och roligt sällskap – en toppenkväll helt enkelt!

Eftersom jag mådde sådär när jag vaknade bestämde jag mig för att powerwalka raka vägen ut på Djurgården. Enda sättet för mig att bli pigg och känna mig fräsch igen är att få komma ut i friska luften och aktivera mig fysiskt. Funkade även idag!

Har precis klarat av två telefonintervjuer och har dessutom sålt in rubbet till S :) Ska bara skriva ihop texten också men det får bli i helgen – det ska ju tydligen regna på söndag så då passar jag på... Har nämligen en lunch med Stefan och hemlig gäst snart så måste hoppa in i duschen.

Ha en bra dag!

Jag och Karina

Stefan var nöjd med maten!

Queneller med färskpotatis – riktigt gott!

Men något konstigt med maten var det...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar