onsdag 29 juni 2011

Kaos!

Galet mycket just nu! Ska snart sätta mig och panikmata ut intervjun jag gjorde i morse... Det gick bra trots att jag inte hann läsa på så mycket som jag hade tänkt.

Gårdagskvällen blev nämligen en aning skruvad...

Anton har fått ryggskott! och då menar jag ryggskott grand deluxe!!! Han kan inte röra sig.

Det var efter en vattenskoterfärd till Vaxholm igår som han kom i land på båtklubben med ryggont. Jag fick hjälpa honom med att täcka över vattenskotern med skydd eftersom han knappt kunde böja sig. Så här långt var allt under kontroll.
Vi gick upp till vårt favvosushiställe vid Karlaplan och käkade middag på deras lilla uteservering. När vi skulle resa oss och gå knappt en timma senare kunde Anton inte ställa sig upp. Det blev taxi hem och en minst sagt turbulent procedur att försöka få honom i säng. Några värktabletter senare lyckades vi i alla fall somna båda två (han med sin rygg och jag med mitt revben haha).

Fick nyss ett telefonsamtal av sjuklingen, som precis har vaknat och tack och lov inte har riktigt lika ont. Ska kila hem till honom med mat från Pachas Deli på lunchen...

Gick upp en timma tidigare i morse för att göra den sista researchen över en frukost på
Espresso House på Sveavägen. Bästa frukostmackorna!

Trötta ögon bakom solglasögonen!

1 kommentar:

  1. Stackars Anton. Har faktiskt själv hamnat i typ samma sits. Har nog inte ryggskott för jag kan röra på mig men har förmodligen en nerv eller nått i kläm. Har svårt att ta djupa andetag t.ex.

    SvaraRadera