tisdag 28 juni 2011

Maggan i GI&hälsa

Hej hej!

Första dagen på jobbet inleder jag med att plöja igenom manuset till en bok som släpps i augusti. Ska intervjua författaren i morgon på morgonen så det är bara att jobba sig igenom... Har bullat upp med kuddar bakom ryggen och myst ner mig i redaktionens soffa.

Har mycket ondare i mitt spruckna revben nu så i morse gick jag till Cityakuten. Det är mycket riktigt en spricka och jag kommer att ha ont i några veckor – värsta smärtpiken ska tydligen vara efter en vecka, så nu på fredag alltså. Går på smärtlindring och försöker att inte hosta, nysa, skratta eller ta för djupa andetag :)

Har förresten missat att min omslagsartikel med Magdalena Graaf är publicerad. Hittade ett exemplar av den senaste Expressen GI&hälsa här på redaktionen. Blev jättefint! Kul!




Bakom kulisserna på Delta Gym, vid Odenplan...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar