onsdag 22 juni 2011

Bloggprinsessa :)

Wohoo! Slagit rekord i antal besökare två dagar i rad nu. Tyvärr inga rekord i kommentarer... Vill ju veta vem jag berättar mitt liv för!

Hinner inte blogga långt nu eftersom jag har mycket på agendan idag! Ska göra en ny intervju för Solo i samma stil som den jag gjorde i förra veckan med doku-killen. Den här gången ska jag på en skitcool actiondejt med en kompis till mig... Hmm vem kan det vara ;)

Måste också hinna fixa lite inför midsommar och min segeldebut. Anton har varit övertydlig i sina instruktioner "Babe, du ska packa ner varma kläder, regnställ och Hunter-stövlarna, INTE höga klackar och sånt" haha. Dessutom måste jag ha en mjuk väska för det är big NO NO med hårda väskor på båten... Så det blir till att inhandla regnbyxor, mjuk väska och sovsäck...

Försökte för övrigt lägga upp bilder från Midsommarhelgen på Utö förra året men den där uppkopplingen suger!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar