måndag 30 maj 2011

Inte glömt bort!

Hej!

Dåligt bloggande – jag vet! Tycker ju själv att det är skitkul att läsa uppdaterade bloggar... Anledningen är att tappade lusten när jag inte kunde ladda upp mina bilder från Furuvik. Fattar fortfarande inte varför det inte går – teknisk idiot!

Men nu har jag fått några roliga bilder av Stefan som åker upp här på bloggen fort som fan. De visar nämligen hur kul vi hade i lördags. Som jag åkte karusell! Två gånger i rad i snurrkarusellen till och med.

Gårdagen tillbringades på gymet med cardio och ångbastu och på Calista Spa, där jag tog en oljemassage för att lindra min stela nacke. Sov fel i går natt och kunde knappt vrida huvudet åt höger. Den lilla thaidamen masserade på bra och idag är jag både bättre i nacken och har träningsvärk i ryggen efter att musklerna aktiverades så pass mycket.

Idag har det varit rodd-jobb för hela slanten. Försökt styra ihop veckans plåtningar till mitt Solo-jobb och alla vimmeljobb. 
Började dagen med en powerwalk på Djurgården i blåsvädret men nu när solen är framme har jag inte hunnit vara ute någonting. Sprang till Ica och köpte en blodpudding och då hann jag få mersmak. Ska ta mig ut i solen nu innan det vankas bio med tjejerna ikväll – water for elephants så ingen idé att sminka sig.

Ha en härlig dag :) Kram





Kaxig i berg- och dahlbanan

Bus-Stefan rekade den här bilden snyggt innan
jag hann se vad som stod på skylten...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar