torsdag 19 maj 2011

För lång, för smal, för tjock?

Hej hej!

Jag berättade i ett tidigare inlägg att jag har fått ett jobb för tidningen Solo. Nu söker jag tre tjejer med kroppskomplex. En ska tycka att hon är för lång, en ska tycka att hon är för smal (alltså vara ganska smal, till och med så att folk har reagerat på det) och en ska tycka att hon har för stor byst/rumpa alternativt att hon är för rund.
Ni kommer att intervjuas och fotograferas (i valfria kläder!)

Är det någon som känner sig träffad eller kan tipsa om någon passande tjej vore jag extremt tacksam! Kom igen nu – ersättning/hittelön i form av ett bättre glas vin någonstans!

Slängde ut en förfrågan på Facebook i går kväll och fick genast några  oseriösa förslag från mina icke för långa, smala eller tjocka vänner på Facebook. Skärp er! Lär av Cherie ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar