tisdag 10 maj 2011

Tårtkalas och tvättstuga

Vet inte varför jag bloggar nu. Tidsfördriv – har egentligen ingenting speciellt roligt att berätta. Tvättar, packar och äter godis. Blir inte särskilt hungrig när det är så varmt som det har varit i dag men godissuget sviker aldrig...

Det har varit en härlig dag och jag har fått en hel del sol. Gick hem från jobbet också och på lunchen träffade jag upp Anton för sushi i solen på Soap Bars uteservering (som inte är öppen på lunchen och därför fungerar som take away-tillhåll). Perfekt stekande solläge tyckte jag som aldrig svettas och hade t-shirt och baggy jeans, men Anton blev väl varm  i kostymbyxor, skjorta och slips :)

Idag har vi haft tårtkalas för S redaktionssekreterare Isabel som fyller 29 år i morgon. Vi hade det ien dag i förväg eftersom hon är mammaledig halvtid och inte är på redaktionen i morgon. Isabel blev ordentligt uppvaktad med princesstårta från Vetekatten, vacker sång och fina huvdvårdsprodukter.

Nu ska jag fortsätta tvätta och packa. Imorgon kommer lillasyster och Kris och slänger ut mig från lägenheten i en hel vecka. Längtar så efter dem!



Chefredaktören Pamela tog ton
när vi sjöng för Isabel :)

Och titta så glad hon blev :)

Fullt med folk i Rålambshovsparken när jag gick
förbi vid 18-tiden.

Den här lilla kompisen springer runt i vårt torkrum – där mina
kläder hänger på tork just nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar