tisdag 31 maj 2011

Utsövd!

God morgon!


För mig har dagen knappt börjat – sov till 10.15 och har i princip bara hunnit med en powerwalk och frukost. Är hemma i Traneberg och en av de få fördelarna med att sova själv är att jag får gå och lägga mig exakt när jag vill och sova exakt hur länge jag vill. Visst får jag gå och lägga mig när jag vill hemma hos Anton men det är ju mycket mysigare att somna ihop – därav att jag sitter med tandpetare i ögonen sista timmen eftersom han aldrig blir trött :) 

Idag är det intervju, plåtning och vimmel på schemat. Det är min kompis Sol som ska intervjuas för Solo-artikeln. Ikväll är det invigning av Grand Hôtels nyrenoverade rum, med fest i Vinterträdgården. Tjusigt evenemang och jag ska göra jobb både för Nyheterna och Extra.


Tjusigt i Traneberg i morse!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar