söndag 15 maj 2011

Zink Grill

Det blev en jättemysig middag på Zink Grill i går. Och eftersom vår mat dröjde aningen för länge blev vi bjudna på kaffe och dessert. Tackar! Det blev den hyllade spädgrisen för mig och Anton och vi var så mätta att vi rullade från restaurangen...

Invigde mina öppna klackar från Topshop – som jag köpte i höstas men inte hann använda eftersom det blev kallt direkt efter. Frös inte ens om fötterna – men det blev så klart taxi hem i slutet av kvällen.

Idag är det dåligt väder-sysslor på schemat. Anton sätter upp sina nya köksluckor och jag tvättar. Har ambitionerna att ge mig ut på en powerwalk på Djurgrden nu när vädret börjar klarna....men tänker inte ha dåligt samvete om jag bestämmer mig för att skita i det!!!

Ha en härlig söndag! Kram Anna




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar