söndag 1 maj 2011

Iskall första maj!

Satan vad kallt det är idag! Första maj och allt...

Tog en promenad från mig till Medborgarplatsen och höll på att frysa ihjäl. Vet inte om det syns på bilden men jag hade ståpäls på kinderna och läderhud efter en dryg timma ute! Det är sådant här skidväder som gör att huden blir saggig i förtid = måste flytta till värmen!


Träffade upp sötaste Mia S för en långfika på Muggen. Tjejsnack, god mat och rykande hett kaffe värmde upp mig :) Men på vägen stannade jag upp och spanade in demonstranterna på Medis. Ett band spelade och jag lyckades passera precis när de hade sitt mellansnack "Tack som fan, nu ska vi spela en sista låtjävel innan vi ska gå med i den där tågjäveln. I höst släpper vi vår nya skivjävel"...
Häftiga rockkids i Ung Vänster ;)

Ha en härlig kväll! Själv ska jag på dejt... Kram!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar