torsdag 12 maj 2011

Gårdagskvällen

God morgon god morgon!

Precis kommit till jobbet och kickar igång dagen med frukost och lite blogg. Sista dagen för den här veckan på S, tiden går fort!

I går var det fest på Strandbryggan och jag var där privat (ja faktiskt) Hade med mig Anton och så kikade lillasyster och Kris förbi efter att de hade kommit upp till Stockholm och i ordning i min lägenhet. Så härligt att ha dem uppe och det var en fantastisk kväll i går. Massor med folk och riktig sommarstämning.

Efter några glas rosé och massor med jordgubbar bestämde vi oss för att gå och äta middag. Det blev på  Papa, en av Stockholms bästa italienare enligt mig! Men efter en extremt god pasta och lite mer vin var Anton och jag så trötta att vi tackade för oss. Semesterfirarna stannade kvar när vi gick – de får ju sova hur länge de vill i dag. Och det får jag göra i morgon :) Åhh vad jag ska sova!

I kväll ska jag förresten vimla för Expressen. Det är tidningen King som utser Sveriges 100 modemäktigaste, på Café Opera. Jobbar både för nyheterna och för Extra och har eminenta Stefan S vid min sida :)

Stal den här fina bilden från lillasysters blogg
Kolla in fröken chokladmousse i bakgrunden :)

Kalas på Strandbryggan

Jordgubbarna var riktigt söta och goda!

med syster yster på Papa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar