tisdag 3 maj 2011

Nöjd!

En nystädad lägenhet, två maskiner tvätt och en färdigskriven artikel senare sitter jag här och konstaterar att skitväder har sina fördelar. Inget sug på att åka in till stan och kolla kläder i det iskalla regnrusket! Känner mest för att kura ihop mig i soffan och läsa söndagsbilagorna två dagar för sent...

Får nog lite shopping i morgon då fröken Lindahl ringde innan och föreslog en tripp till Ikea och outleten i Barkaby :) Längesedan jag var där men brukar visserligen inte hitta så mycket – ett par nya Acne-jeans i ljusblå slitning ska jag i alla fall hålla utkik efter!
Annars är det Ikea som hägrar! Hur kommer det sig att man alltid kommer ut med minst två stora påsar därifrån? "Åh en ny stekspade behöver jag ju faktiskt"-tänket slås på automatiskt.

Fick hem nya Hänt Extra i brevlådan i dag. Har en depp-artikel om carina Rydberg med. Måste verkligen börja engagera mig mycket mer i mitt frilans för Hänt! Note to self!!!











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar