måndag 2 maj 2011

Plåtning med Maggan

Hej hej!

Hur mås det där ute? Själv är jag nästan frisk nu :) Fick till och med sova över hos Anton i natt – för första gången på en vecka haha. Tror det beror på att han var mörkrädd efter att vi såg Paranormal activity 2 i går ;)

Idag har tiden rusat fram. Skulle bara titta förbi Expressen en snabbis eftersom vi skulle plåta Magdalena Graaf för en kommande artikel. Tre timmar senare var jag äntligen på väg hem med kurrande mage och stress i blicken. Har en del smågrejer att göra som växer sig svinstora i mitt huvud om jag inte får börja beta av. Nu har jag hunnit ladda upp med resterna från Antons och min middag i fredag (...) och satt i gång med allt småpill. Snart ska jag iväg på vimmeljobb på Berns där Årets fulaste kontor ska utses (hmm)

Idag har jag fått in mina första fakturapengar :) Eller rättare sagt ALLA fakturapengar från första faktureringsmånaden. Wohoooo jag är inte pank!

Är vi färdiga snart?! (var nog vad både jag och Maggan tänkte)
Så här blev förresten Kolmårdenvimlet i söndagens Expressen.
Men riktigt fint kommer det att bli i Extra nu på torsdag (=KÖP!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar