måndag 14 februari 2011

Alla hjärtans iskalla dag!

Hello!

Idag är det kärleken dag – och minus 13 grader utomhus! Gick till jobbet i min dagisoutfit dvs överdragsbyxor, kängor, mössa och vantar. Uttrycket dagisoutfit myntades förra vintern när jag jobbade på Hänt Extra och pulsade runt i snowjoggings istället för årets lite hottare Timberland.

Förra året led jag extremt av kylan men i år har den inte lyckats få grepp om mig. Har försökt att stålsätta mig och satsat på att leva istället för att överleva. Sedan kan mina resa två veckor i Vietnam i början av januari också ha att göra med saken :)

Måttot är "Det finns inga dåliga väder, bara dåliga kläder". Hellre se ut som ett dagisbarn än att frysa!

Påpälsad!

Ikväll blir det mys och Anton ska överraska mig med middag. Funderar också på att ge mig själv en thaimassage i Alla hjärtans dag-present. Ska faktiskt ringa nu och boka tid efter jobbet...

Se nu till att fylla dagen med kärlek!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar