lördag 12 februari 2011

Underbara lugna lördag

En två timmar lång promenad i solen med alldeles för mycket kläder på oss och en stor portion bolognese (eller två) senare har vi landat i varsin soffa jag och min man. Anton somnade som en stock men jag är helt inne i den här bloggen. Äntligen är jag igång! Så kul att sitta och pilla med layouten och jag fattar mer och mer för varje dag....

Vet inte vad resten av dagen tar vägen. Vi är bjudna på spelkväll hos Jkpg-Sosso och hennes Nisse i Hornstull men eftersom jag sovit lite och ganska oroligt i natt så kan det vara skönt att bara ta en lugn hemmakväll. Så tävlar ju Daniel "The Moniker" Karlsson i Melodifestivalen ikväll och får man absolut inte missa! Ring ring och rösta!

Strålande sol och klarblå himmel på vår långpromenad.

I måndags var det näst intill barmark på Gärdet. Idag såg det ut så här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar