torsdag 17 februari 2011

Ny dag, ny energi

God morgon

Vaknade innan klockan ringde i morse, totalt utsövd. Underbart – ingen snöskottning utanför fönstret i natt inte!

Det blev en kort AW för mig igår och sen var jag så trött att jag somnade i soffan mitt under mitt favvoprogram Kvällsöppet med Ekdahl. Någon som såg när Unni Drougge gick loss under "fruimport"-debatten? Skitkul!

Kom till jobbet för en liten stund sedan. Fick sällskap ända thit av Anton som hade ärenden i krokarna. Kul att visa min vardag med proppfulla tunnelbanor för honom som kan kila ner till sitt jobb på en kvart. Hann också visa husets "restaurang" – läs skolmatsal – så nu förstår han varför jag älskar att ha med mig matlåda.

Ska sätta igång och jobba nu men slänger in en bild från QX-galan som jag var på i måndags. Träffade Lars-Åke "Babsan" Wilhelmsson och var ju tvungen att ta en idol-bild =)


Vilka primadonnor va!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar